La Farmàcia Freixenet de Lleida confia a Use It el disseny i desenvolupament de la seva nova pàgina web corporativa i ecommerce, on presenten el catàleg complet dels seus productes de Farmàcia i Ortopèdia.
INTRODUCCIÓ
Presents al Clot de les Granotes des de 1975, la Farmàcia Freixenet es dedica a dispensar medicaments i acompanyar els seus pacients en tot procés terapèutic, des d'informació de com prendre els medicaments fins a detectar incompatibilitats. A més de ser especialistes en Ortopèdia, també ofereixen serveis com controls analítics, tests ràpids, control de pressió arterial ... El seu objectiu principal és la salut i satisfacció dels seus veïns i clients.
TO I ESTIL
El client ens va fer arribar el manual d'identitat de marca, el qual ens va ajudar a definir millor la guia d'estil de la web i a consolidar una imatge més fort. El color corporatiu és el blau clar, que s'utilitza sobre fons de color blanc per a crear contrast i millorar la lectura. Predomina en elements, com ara: títols, botons, "cards" amb informació destacada, hovers ... El color secundari, el gris, s'empra en elements de menor importància o en cards secundaris. La farmàcia es va proposar humanitzar la seva marca, per això va optar per realitzar fotografies dels seus empleats i dels diferents espais i serveis.
DISPOSAR D'UN MANUAL D'IDENTITAT DE LA MARCA, AJUDA A AGILITAR LA FASE DE DISSENY D'UN PROJECTE.
PÀGINA WEB RESPONSIVE I ACCESSIBLE
Com en tots els nostres projectes web, apostem i dissenyem amb especial detall les versions responsive per als diferents dispositius. L'arquitectura principal de navegació es divideix entre els següents apartats: Inici, La Farmàcia, Catàleg, Serveis, Novetats i consells, Targeta de fidelització i Contacte.

CATÀLEG DE PRODUCTES I SERVEIS
El catàleg de productes està dividit, principalment, en dues categories: Productes de Farmàcia i Productes d'Ortopèdia. Les dues especialitats de la farmàcia. Dins d'aquestes dues categories principals trobem subcategories que ajuden a l'usuari a trobar amb més facilitat el producte que està buscant. Cada producte disposa d'una fitxa informativa on s'inclou la següent informació: Nom del producte, categoria, descripció, imatges i una selecció de productes relacionats (de la mateixa categoria). Per procedir a la compra o reserva d'el producte, s'ha de contactar a través de WhatsApp o e-mail.
Els serveis es presenten en una "one page", però dins de la pròpia pàgina es pot accedir a un en concret a través del menú desplegable i un sistema d'etiquetes de àncores. Cada servei es presenta amb el seu títol, descripció i imatge.
OFERIR UN CATÀLEG DE PRODUCTES AMB UNA FITXA INFORMATIVA DEL PRODUCTE, ÉS UNA ALTERNATIVA MOLT BONA A LES ECOMMERCE AMB PLATAFORMA DE PAGAMENT.
Estàs pensant en modernitzar el teu negoci i desenvolupar una ecommerce?