L'empresa Pinsos Ursa confia en Use It per al redisseny i programació de la seva pàgina web, amb aquest projecte es proposa consolidar el posicionament de l'empresa i oferir un catàleg de productes als usuaris.
INTRODUCCIÓ
Pinsos Ursa és una empresa dedicada a la fabricació d'aliments per a animals, especialment vedells i xais amb l'objectiu de la comercialització nacional. Amb més de 40 anys de trajectòria, la seva missió es basa en millorar la vida de la ramaderia a través de productes i serveis d'alta qualitat. Els seus valors es basen en la professionalitat, visió a llarg termini, adaptabilitat i passió.
TO I ESTIL
El disseny de la interfície d'usuari de la web es va basar en una gamma cromàtica neutra, apostant pel negre i el blanc, colors principals del logotip de l'empresa. Se li dóna protagonisme als elements gràfics i fotografies a través d'una iconografia lineal pròpia, i imatges amb molta saturació i il·luminació per contrastar amb els colors neutres. Per facilitar-li la lectura a l'usuari s'utilitza una tipografia Sans Serif que aporta molta llegibilitat del contingut.
L'ÚS DE COLORS NEUTRES COM EL BLANC, GRIS O NEGRE, ENS DÓNA LA OPCIÓ D'UTILITZAR FOTOGRAFIES MÉS ACOLORIDES I AMB MÉS SATURACIÓ.

PRODUCTES AMB CATEGORIES I SERVEIS DETALLATS
Es va dissenyar la navegació de la web per a que a l'usuari li resulti fàcil arribar al contingut de més interès de la pàgina web, els apartats de pinsos, exportació i serveis. Per aconseguir aquest objectiu es van col·locar diferents CTA i links a la pàgina d'inici, com ara els tres botons amb diferents categories de productes o els banners amb imatges cridaneres que ens porten a exportació o serveis.
INCORPORAR UNA FITXA RESUM DEL PRODUCTE ÉS UNA FORMA D'AFAVORIR LA COMPRA ONLINE.
Quan es va dissenyar el catàleg online, i encara que no hi hagi l'opció de compra, es va decidir afegir una fitxa per a cada tipus de producte, ja que oferir-li el màxim d'informació a l'usuari és una forma d'afavorir la compra de forma automàtica i generalitzada. Es va substituir el botó de comprar, pel de "M'interessa" que porta a l'usuari al formulari de contacte.
Estàs pensant en realitzar un catàleg online o un comerç electrònic per a la teva empresa?