portada-proyecto-app-semic

Semic: App per a la gestió de tasques i intervencions

3 min (390 paraules)
Client
Semic
Tipus de projecte
APP
Parlem de
apps
agenda
corporativo
productividad
gestión

Use It dissenya i desenvolupa per al seu partner tecnològic Semic una aplicació mòbil per a la gestió de tasques i intervencions dels seus empleats.

 

INTRODUCCIÓ

Semic és una empresa proveïdora de solucions i serveis IT amb més de 30 anys en el mercat espanyol. La seva missió es basa en ajudar a empreses privades i administracions públiques a aprofitar les noves tecnologies per millorar la seva competitivitat. La seva filosofia es basa en el treball en equip, l'excel·lència en el servei, el creixement sostingut i la responsabilitat social corporativa.

 

TO I ESTIL

En una empresa amb tants anys d'experiència, i amb una identitat visual tan consolidada, és molt important seguir les pautes d'identitat que la representen. Per aquest motiu, per al disseny de la interfície d'usuari es van establir el violeta com a color principal i el verd com a color secundari. El color principal s'aplica a el top-header, botons principals, labels i elements d'alerta o d'alt interès per a l'usuari. El color secundari es reserva per a botons o elements menys importants, i per crear contrast amb el color principal.

EN EMPRESES AMB UNA IDENTITAT VISUAL CONSOLIDADA AL LLARG DELS ANYS, APOSTAR PER UNA NOVA ESPATLLA CROMÀTICA ÉS UN RISC INNECESSARI.

UNA ARQUITECTURA DE NAVEGACIÓ LINEAL

A causa de la senzillesa de l'app, i per facilitar l'accessibilitat a l'usuari, s'estableix una arquitectura de navegació lineal. És a dir, quan l'usuari interactua amb l'app seva navegació entre pantalles es basa en "següent" i "anterior".

La funcionalitat de l'aplicació mòbil és clara, ha de proporcionar a l'usuari tota la informació sobre les seves tasques i intervencions, així doncs a la pantalla d'inici es mostren les tasques o reunions que ha de realitzar l'empleat aquest dia, en format llista o calendari.

Cada tasca té la seva pròpia fitxa de treball dividida en diferents subapartats: informació, intervenció, ubicació i històric. A la fitxa se li proporciona a l'empleat tota la informació necessària perquè pugui realitzar la intervenció o tasca amb èxit, i de forma ràpida i eficaç. En el subapartat d'intervenció, es pot afegir una nova emplenament, que són formularis que el tècnic omple a l'realitzar la tasca.

mockup-app-semic

 

Estàs pensant en fer una app que ajudi els empleats de la teva empresa a realitzar el seu treball de forma més ràpida i eficient?