portada-inbound-marketing-blog

Més visites per al teu blog gràcies al Inbound marketing

2 abril 2019
MÀRKETING
5 min (574 paraules)

No és cap novetat que l'èxit del nostre bloc ve donat pel contingut que publiquem, no per la quantitat de publicacions que pugem. Com solem dir, de vegades menys és més! En general, hem de tractar temes que siguin d'interès per al nostre públic objectiu i abans de res, ha d'estar ben redactat i amb bones paraules clau per millorar el posicionament SEO.

El bloc és com la nostra targeta de presentació, a què tothom ha de poder accedir i en el qual puguin veure a què es dedica la nostra empresa. Si aconseguim tenir un bon trànsit web, aconseguirem també atraure nous clients. La veritat és que tot això està relacionat amb estratègies de l'Inbound marketing. És per això que al blog d'avui parlarem de què és l'Inbound marketing i de per què és important pujar bon contingut a l'bloc.

EL CONTINGUT EFICAÇ ENS INSPIRA A COMPRAR ALGO QUE NO SABÍEM QUE NECESSITÀVEM. - ANDREW DAVIS

 

QUÈ ÉS EL INBOUND MARKETING?

El Inbound Marketing és un conjunt de tècniques de màrqueting que fa que aconseguim atraure més clients a través de la combinació de diverses accions de marketing digital com el SEO, el marketing de continguts, la presència en xarxes socials, la generació de leads i l'analítica web. L'objectiu de l'Inbound màrqueting és atraure desconeguts per convertir-los en clients i tancar així oportunitats de venda. A partir de la seva compra l'objectiu és delectar el client i que així ens faci de promotor a altres possibles clients.

 

Les etapes d'aquest tipus de màrqueting són: atreure, convertir, tancar i fidelitzar.

En les dues primeres etapes és on el bloc juga un paper fonamental ja que atreu i converteix, per això que sigui una de les millors eines en una estratègia de Inbound Màrqueting.

 

PERQUÈ ÉS IMPORTANT EL BLOG?

1#Genera tràfic web
L'objectiu principal d'un bloc és atreure l'atenció de clients actuals o futurs mitjançant el contingut que escriguis al. Ha d'aportar un valor afegit als usuaris i millorar l'experiència dels clients. Un bon contingut juntament amb les paraules clau adequades t'ajudarà a tenir un millor posicionament SEO alhora que portarà més trànsit al web.

 

2#Fàcil difusió
Així com les xarxes socials, el bloc és fonamental en la nostra estratègia de màrqueting, hem d'aprofitar l'auge de les xarxes socials i compartir-hi tot el contingut que publiquem al blog de manera que arribi més ràpid als nostres clients. Juguem amb l'avantatge que, si els agrada el que hem publicat ells mateixos el compartiran en les seves xarxes socials fent-ho encara més visible a altres possibles usuaris.

 

3#Atrau clients
Tot està relacionat, i el fet de tenir més trànsit web fa que portem més clients potencials a la nostra empresa. No es tracta de publicar posts a l'atzar, sinó que hem de tenir una estratègia i anar publicant contingut d'interès.

 

4#Millor posicionament
Una cosa indiscutible és que si portem més lectors a el blog i el contingut que vam pujar juntament amb bones paraules clau és bo, Google s'encarregarà de posicionar-nos molt bé a internet. Per cada usuari que atraiem és un esglaó més que pugem cap al cim de el posicionament SEO.

 

A Use It som experts en màrqueting digital, SEO i generar trànsit web per al teu bloc. Vols que el teu bloc estigui en les millors posicions a Google?Contacta'ns, podem ajudar-te.