Com ja hem comentat en alguna ocasió, una de les millors formes i també de les més efectives per arribar al teu públic objectiu és a través de contingut visual. En l'actualitat i en Internet, on es mouen empreses i clients, és important tenir cura de la qualitat i professionalitat del contingut visual i en especial de les fotografies i vídeos corporatius.
"LA FOTOGRAFIA AJUDA A LES PERSONES A VEURE." - BERENICE ABBOTT
Saber comunicar-nos amb el nostre públic objectiu i aconseguir transmetre els valors i objectius del nostre negoci, i les activitats i persones que el componen, ens ajudarà a millorar i mostrar una imatge d'empresa forta i definida.
EN QUÈ ENS BENEFICIA?
Realitzar fotografies corporatives de qualitat i professionals ens donarà alguns avantatges i beneficis molt importants:
- Una millora en la nostra imatge com a empresa, marca o identitat.
- Transmetrem confiança i credibilitat sobre el funcionament del nostre negoci.
- Presentar a l'equip de l'empresa de forma natural però amb professionalitat, de cara al públic.
- Si la marca queda ben reflectida en cada fotografia, ens ajudarà a diferenciar-nos de la competència a través de fotografies creatives, de qualitat i professionals.
TIPUS DE FOTOGRAFIES SEGONS OBJECTIUS I MISSATGE
Hi ha diferents tipus de fotografia corporativa segons els objectius i el missatge que vulguem transmetre al nostre públic objectiu, nosaltres volem destacar dues:
FOTOGRAFIA LIFESTYLE BUSINESS
Nou estil de fotografia que plasma un estil de vida i forma de veure els negocis que cada vegada més es porta entre els nous emprenedors, empresaris i empreses de més nivell del nostre país. Aquest tipus de fotografia consisteix a realitzar fotografies naturals amb els treballadors o emprenedors treballant en el seu lloc de treball, conversant en una reunió o posant de forma informal. També és molt important mostrar les instal·lacions i els llocs de treball.
FOTOGRAFIA CORPORATIVA EN ESTUDI
Les fotos realitzades en estudi sobre fons neutre són ideals per a la web del teu negoci, LinkedIn i altres xarxes professionals, ja que la foto de perfil és el primer que qualsevol persona va a veure quan entra a la teva web oa la teva pàgina de LinkedIn. En pocs segons pots transmetre moltes sensacions i valors, persuadir la gent o connectar amb el teu públic objectiu.
Nosaltres ja hem començat a millorar la nostra imatge amb la fotografia corporativa, i tu? T'animes? Contáctanos, podem ajudar-te a reforçar la teva imatge com a marca.