portada-tener-blog

Tenir un blog, sí o no?

19 octubre 2018
MÀRKETING
5 min (550 paraules)

Si encara no tens bloc, és molt possible que estiguis pensant: "¿Per què crear un bloc si ja hi ha molts?", "Em pot beneficiar en algún sentit?", "¿Val la pena invertir el meu temps en un bloc?" ... La resposta és sí.

AVUI EN DIA PODEM TROBAR MÉS DE 150 MILIONS DE BLOGS EN INTERNET.

Encara que hi ha moltíssims blogs en Internet, i de gran varietat de temes, tenir un blog en la teva pàgina web t'aportarà molts beneficis, ja que et donarà la possibilitat de connectar de forma més directa amb el teu públic objectiu, millorarà el SEU i tenir més trànsit web, obtenir nous clients i ampliar la teva producció i ingressos, donar a conèixer la teva marca, nous productes i/o serveis, i millorar el màrqueting i imatge de la teva marca.

Però no s'obtenen beneficis sense esforç, així que hauràs de ser constant i tenir molt clar els temes i llenguatge amb el qual escriuràs el teu blog.

 

EN QUÈ POT BENEFICIAR-TE?

Com acabem de comentar, tenir un blog pot beneficiar significativament a la teva marca i empresa.

1#Pots oferir contingut de valor.
És a dir, pots parlar i oferir contingut important a la teva audiència, com ressenyes de productes, metodologies, consells, etc.

2#Trànsit de qualitat a la nostra pàgina web.
Gràcies a un blog pots aconseguir un trànsit de qualitat a la teva pàgina web. Pots comprovar-ho fent controls de rendiment de la web i veure quins són els post que més trànsit atreuen a la web.

3#Millor posicionament en Google.
A Google li agraden molt els blogs i la freqüència de continguts.

4#Projectes experiència i professionalitat.
Pujar contingut relacionat amb la teva empresa, farà que projectis credibilitat i els clients potencials es decantin per tu i no per la competència.

 

NO TOT SÓN BENEFICIS

Però tenir un blog no és tot beneficis. Hi ha diverses raons per les quals tenir un blog no val la pena, les quals us expliquem a continuació:

1#Pretens començar a veure resultats en 3 setmanes.
Pots aconseguir bons resultats i complir diversos objectius, però no en un termini curt de temps.

2#Només penses en les visites.
L'èxit d'un blog no depèn del nombre de visites que rebi, sinó d'aconseguir els objectius.

3#Escriure un post és una càrrega per a tu.
Si creus que per a tu invertir temps i dedicació a escriure posts serà més un malson que res, tenir un blog no és per a tu.

4#No ets constant.
De res serveix publicar 3 articles en un dia, si després estaràs 2 mesos sense publicar cap article. Cal tenir constància i publicacions regulars.

5#No tries bé la teva audiència.
No cal escriure qualsevol cosa perquè ho llegeixi el primer que arribi al blog. Cal triar bé a qui vols dirigir el contingut que publicaràs.

6#No estàs disposat a invertir un mínim de temps en el teu blog.
Un blog no requereix tant temps com un lloc de treball, però mínim necessitaràs invertir 2 o 3 hores setmanals.



En la nostra opinió, tenir un blog és una de les opcions més efectives per a donar a conèixer a la teva empresa i marca, i obtenir un creixement de valor i clients. Si ja t'has decidit, posa't en contacte amb nosaltres, podem assessorar-te i crear un blog a la teva mesura.