lead-nurturing-2

T’imagines una plataforma de cites però en markèting? Això és Lead nurturing

22 Octubre 2020
MÀRKETING

T’imagines una plataforma de cites que busca als teus clients que sap el moment perfecte per fer “match” i fa sorgir l’amor? Doncs això és el “Lead nurturing”, una técnica de markèting que es dedica a convertir als usuaris interessats en la informació que publiquem amb clients. En resum, es tracta d’enviar la informació que requereix cada usuari per així saber el moment perfecte en que comprarà el producte o servei durant el seu procès natural de compra.

Per saber que els clients potencials avançin, tenim que oferir una sèrie de continguts, accions i interaccions per així donar-los’hi incentius personalitzats segons els seus interessos. Aquest contingut clau el podriem sintetitzar amb els seguents conceptes:

· Educar

· Informar

· Influir

· Convertir

Segons un estudi de MarketingSherpa, el 73% dels leads que captem, mai es converteixen en clients. Per això, és indispensable entregar als usuaris continguts que els hi aportin valor i els ajudin en el procès.

Podem resumir el “Lead nurturing” com una alimentació de contactes i és el procès d’acompanyar als leads all llarg de tot el cicle de compra, des del primer contacte fins a que es converteix en un client fidelitzat i dóna el pas a comprar.