Mantenir els perfils de la teva empresa en els mitjans socials pot ser una tasca difícil i pesada, veritat? Però si tenim en compte que el món dels mitjans socials és cada vegada més competitiu, les empreses hem d'estar sempre adaptant-nos i actualitzant-nos als canvis, novetats i estratègies que van sorgint.
Tenir una estratègia de màrqueting ben definida en Mitjà social t'ajudarà a aconseguir les metes i objectius que estableixis, però per a això. és fonamental tenir un bon contingut. Aquest contingut ha de ser innovador i fresc per a així crear interès en els teus seguidors i en el possible públic objectiu que arribi fins al teu perfil.
En Use It volem ajudar els nostres clients i a les empreses a millorar el seu màrqueting en les xarxes socials, per això us comptem 10 tips per a fer-ho:
LA MILLOR PUBLICITAT ÉS LA QUE FAN ELS CLIENTS SATISFETS.- PHILIP KOTLER
1#Comparteix sol contingut de qualitat
Avui dia existeix moltíssima informació en Internet pel que l'ideal és saber seleccionar-la i compartir només la més rellevant. El contingut és la millor manera d'arribar als teus clients per això et recomanem que mai comparteixis contingut sense valor, això podria fer que es redueixi el teu nombre de seguidors.
EN EL PASSAT, ERETS EL QUE TENIES. ARA ETS EL QUE COMPARTEIXES.- GODFRIED BOGAARD
2#Interactúa amb els teus seguidors
No és fàcil captar clients a través de plataformes socials, però més difícil us resultarà si no interactueu amb la vostra audiència.
No cal ser un mer espectador, respon a les seves preguntes, agraeix les seves participacions, escolta'ls i dóna'ls el que necessiten. S'un membre actiu abans de res.
3#Gestiona un calendari de continguts
Treballar amb un calendari de contingut per a Mitjà social t'ajudarà a dur a terme la teva estratègia de màrqueting en les xarxes socials amb més eficiència i et permetrà també prioritzar les publicacions que més t'interessin.
I el millor! Resulta molt fàcil, t'ho pots crear a la teva manera o bé descarregar-te la plantilla que més s'adeqüi al teu mètode de treball.
4#Afegeix imatges als teus continguts
La gent passa molt temps en Internet i acostuma a llegir el primer paràgraf de les publicacions per a saber si els resulta interessant o no. Per això, els 10 primers segons són importantíssims per a captar la seva atenció.
Una bona manera de fer-ho és afegint contingut audiovisual, que pugui definir el contingut de la publicació i que els resulti prou atraient com per a continuar llegint-te.
5#Utilitza títols impactants
En estar les xarxes socials saturades d'informació, molt de contingut passa desapercebut davant els ulls de molta gent, per la qual cosa un bon títol cridaner t'ajudarà a captar l'atenció dels teus lectors. Per a això pots usar un títol curt i de fàcil comprensió.
6#Fes contingut que creï intriga
A més de crear un contingut de bona qualitat és important que sigui també interessant. Procura que no sigui avorrit ni previsible. No donis claus en la introducció, fes preguntes que faci al lector pensar i que tingui la necessitat de continuar llegint.
7#Col·loca les icones de les teves xarxes socials en el blog
És important facilitar l'accés a les nostres xarxes socials perquè cada vegada més gent pugui accedir als nostres continguts, això ho fem a través de les vinculacions directes als nostres mitjans socials. Una altra opció són els botons de “Follow em” directament dins del nostre blog.
8#Destaca les teves novetats
Per a això, podem crear un link de les nostres novetats directament en la bio. de les nostres xarxes socials, de tal forma que, cada vegada que visitin els nostres perfils puguin accedir directament al contingut.
9#Publica quan els teus seguidors estiguin actius
No ens serveix qualsevol hora per a pujar contingut als nostres perfils, cal saber quines són les millors hores per a fer-ho, i això és quan la majoria dels nostres seguidors estan connectats. No cal publicar al mateix temps en totes la xarxes socials perquè cadascuna té hores on hi ha major nombre d'usuaris connectats.
10#Calcula la freqüència de les teves publicacions
Hem de tenir en compte que tan dolent és l'excés de publicacions com l'absència d'elles. Cal saber el nombre de publicacions que hem de fer en cada xarxa social, ja que, no és el mateix les publicacions que podem fer en Twitter en X temps que les que podem fer en Facebook. No volem avorrir a ningú pel que cal mesurar bé el temps per a poder publicar.
Si encara tens dubtes o necessites assessorament per a la gestió de les teves xarxes socials, contacta'ns, en Use It som experts en marketing digital i creació de contingut audiovisual per a xarxes socials. T'esperem!