Disseny i branding
El nostre equip inclou dissenyadors gràfics i col·laboradors audiovisuals especialitzats en transformar idees en marques i generar dissenys que ajudin a connectar amb el client final. T’ajudem a definir la teva marca, els missatges claus de comunicació, identitat corporativa i màrqueting online.
1#Investigació
En aquesta fase es busca entendre i emmarcar la marca, el seu mercat, la seva competència, filosofia i forma de treballar per així posteriorment desenvolupar una identitat que la distingeixi de la resta.
2#Estratègia
És el desenvolupament propi del procés de branding. En aquesta etapa s’estableixen les bases per l’el·laboració d’un nom (en cas de que no n’hi hagués), logotip, eslògan i suports en els que es promourà la marca.
3#Concepte
En aquesta part s’estableix amb tota claretat l’essència i la personalitat de la marca, la seva raó de ser, els principis de la seva filosofia i tot el que guarda el seu concepte.
4#Aplicacions
La marca en qüestió, ja amb una identitat i filosofia definides, s’ha de plantejar per mitja de diferents suports i canals segons cada projecte i objectius.
5#Implementació
Una vegada realitzat el plantejament, és necessari llançar pròpiament la marca per mitjà de diverses tècniques, activacions, campanyes de promoció en mitjans i més tècniques d’implementació.