portada-vender-blog

Aprèn a vendre els teus productes o serveis a través del teu bloc

18 February 2020
MÀRKETING
5 min (557 paraules)

Un dels formats més utilitzats del màrqueting de contingut és la creació d'un bloc, del qual ja us comentàvem que era una molt bona opció en publicacions anteriors. I què perquè és una bona opció? Un bloc ens permet informar i ajudar a usuaris amb dubtes o problemes en el nostre sector, per posteriorment recomanar els nostres serveis o productes.

 

LLAVORS ... PUC VENDRE MÉS AMB EL MEU BLOC?

És clar que pots! En aquesta publicació, anem a ensenyar-vos les estratègies perfectes per poder augmentar la xifra de compra de productes o la contractació de serveis, i tot gràcies a el contingut que publiquem al nostre blog. Observem com a partir d'una sèrie de preguntes podem millorar les vendes a través del nostre bloc.

 

QUÈ VOLEN LLEGIR ELS USUARIS AL NOSTRE BLOC?

Per poder augmentar les vendes gràcies al nostre bloc, necessitem definir els temes que es tractaran en els nostres articles, ja que han de coincidir amb els serveis o productes que oferim als nostres clients. No té cap sentit parlar dels nous processadors que ha tret Intel a mercat, si som un estudi de disseny d'interiors. Ja que el tema no té res a veure amb nosaltres. Cal ser coherents amb aquesta regla.

img-interes-usuarios

 

QUÈ GUANYEN ELS USUARIS?

És fonamental que el nostre bloc contingui informació rellevant sobre dubtes o problemes que els usuaris vulguin solucionar, ja que serà la forma més eficaç de cridar la seva atenció, i per la qual entraran al nostre bloc. Si combinem aquest punt amb l'anterior, surt com a resultat un client amb un problema a l'quin nosaltres li oferim un camí amb una solució al seu dubte o problema.

Però perquè aquesta última acció es dugui a terme, abans que els usuaris vulguin contractar els nostres serveis o comprar els nostres productes, haurem de transmetre'ls una sèrie de valors i emocions.

 

QUÈ BUSQUEN EN TU ELS USUARIS?

Generalment, perquè un dels nostres lectors ens contacti hem de transmetre experiència sobre el tema de què parlem, o en altres paraules, que siguem experts en el que fem. Experts que sàpiguen el que realment fan i necessiten els seus clients.

TRANSMETRE CONFIANÇA AL NOSTRE PÚBLIC OBJECTIU, ÉS UNA DE LES CLAUS PER OBTENIR CONVERSIONS DE VENDES.

Un cop mostrats els nostres coneixements, és fonamental transmetre un alt nivell de confiança. Un dels problemes d'Internet és el d'aconseguir que un usuari confiï en tu i en els teus serveis, o compri els teus productes.

ALS CLIENTS ELS AGRADA, I LES DÓNA CONFIANÇA, SABER QUE HI HA ALGÚ "REAL" DARRERE D'UNA EMPRESA. ALGÚ AMB QUI PUGUIN PARLAR.

Una de les formes amb què podem transmetre confiança en el nostre blog, i també com a empresa, seria posant una cara (o nom propi de persona) a la persona que redacta els articles. També és recomanable mantenir sempre un to i vocabulari verbal, ja que ens ajudarà a consolidar la marca i la confiança dels nostres lectors.

 

A Use It som experts en crear una relació propera amb els nostres lectors i públic objectiu. Si tens algun dubte sobre màrqueting de contingut, o sobre com gestionar un bloc ... Contacta'ns! Estarem encantats d'ajudar-te.