En l'actualitat, un negoci que no es troba en Internet és com si no existís, així de simple. Per això és vital que la teva empresa aquest present en Internet i tingui una pàgina web, perquè els teus clients o futurs clients estiguin sempre informats.
L'APARADOR PERFECTE
Avui dia, el millor aparador per al teu negoci és Internet. Es calcula que a la fi d'any la xifra d'usuaris d'Internet a escala mundial ascendirà a 3000 milions. El mercat cada vegada està més globalitzat i la competència és més forta. Segurament, aquesta competència ja té la seva pàgina professional. La teva imatge corporativa i la teva pàgina web són la cara visible de la teva marca. Per això han de ser actuals i potents.
SEGONS LA VANGUARDIA, A ESPANYA DEDIQUEM MÉS DE DUES HORES Al DIA A NAVEGAR PER INTERNET.
Una pàgina web afegeix valor als nostres productes i/o serveis, també ens ajuda a promocionar els nostres serveis i/o promocions als nostres clients, però a més ens ajuda a aconseguir nous clients i estalviar moltíssim en publicitat.
SÓN TOT BENEFICIS!
Si encara no tens una pàgina web, et donem algunes raons per les quals hauries de tenir una:
1#Presenta i representa a la teva empresa
Una web és l'aparador perfecte per a captar futurs clients, tant si vens productes com a serveis. És la primera imatge que el client s'emporta del teu negoci. Està demostrat que un client que està comparant diverses empreses, triarà a l'empresa que té presència online ja que transmet més prestigi i qualitat.
2#Atenció al client
El tenir una web et brinda l'oportunitat d'estar en contacte constant amb els teus clients, que poden consultar-te en qualsevol moment o veure els teus productes i/o serveis a qualsevol hora. Això els dóna confiança i seguretat, i també ens donarà una bona imatge respondre els opinions d'aquests clients.
3#Informació i posició
Actualment, el major percentatge de cerca de professionals es fa en Internet. Quan la gent realitza aquestes cerques en la xarxa, és important que ens trobi en els primers llocs, per això la importància d'una bona feina de posicionament SEU.
4#FAQ, i estalvia temps
Segur que més d'una vegada t'han enviat el mateix email o anomenat al negoci dos clients diferents però amb la mateixa pregunta, veritat? Amb una web pots crear una secció FAQ (Preguntes freqüents) on puguis resoldre aquest tipus de dubtes i estalviar temps.
5#Excel·lent relació cost-benefici
Una web té un cost baix comparat amb altres mitjans publicitaris i una vegada feta la inversió l'acabes amortitzant en poc temps.
6#Arriba a un públic més ampli
Amb una web tens possibilitats d'ampliar fronteres i captar clients d'altres ciutats, països i fins i tot continents. També resulta útil per a fidelitzar als clients que ja tens, oferint-los avantatges o entretenint-los amb continguts d'interès. Els teus clients també podran recomanar-te més fàcilment, a través d'email o xarxes socials.
NO QUALSEVOL WEB SERVEIX
Hem de dir que no qualsevol web li servirà al teu negoci. Com en el cas de qualsevol treball, és molt important no intentar fer el treball d'un especialista que realment entén del tema.
Perquè a tots ens ha passat alguna vegada que, per intentar estalviar-nos diners, hem acabeu perdent temps i diners amb un resultat molt dolent... Ja sigui amb dissenys de logotips que no s'entenen, de webs no usables o accessibles que no et fan guanyar clients, sinó perdre'ls...
Perquè no és sol “estar en la xarxa”, sinó tenir visibilitat, que existeixi un trànsit recurrent cap a un lloc web i aquests visitants puguin convertir-se en vendes.
Com hem vist, tenir una pàgina web són tot beneficis, per molt petit que sigui el teu negoci fer aquesta inversió et donarà resultats molt positius. Ja t'has decidit? Contacta amb nosaltres i t'ajudem.