Segur que a dia d'avui estaràs fart d'escoltar el famós concepte de "paraula clau". Avui dia si tens pensat crear una pàgina web, una e-commerce o un simple bloc has de tenir clar les paraules clau que utilitzaràs per donar-li un bon posicionament SEO a Google ja que això t'ajudarà a tenir més trànsit web a la teva pàgina.
Per facilitar-te el procés de recerca de paraules clau a la teva web avui et portem al bloc diferents maneres per seleccionar les paraules clau per posicionar millor la teva web a google.
UNA #PARAULACLAU ÉS MOLT IMPORTANT PER AL #SEO D'UNA WEB: SAPS COM POSICIONAR-LA?
QUÈ SÓN LES PARAULES CLAU O KEYWORDS?
La paraules clau, col·loquialment parlant són les preguntes que els usuaris fan a Google i que aquest intenta contestar de la millor manera. Però, com? Doncs aquí és quan Google et recomana per ordre de posicionament més rellevant les pàgines que més s'adeqüin al que estàs buscant. Per això és fonamental que sàpigues triar les paraules clau més rendibles i utilitzar-les per millorar el teu posicionament.
COM TROBAR LES PARAULES CLAU PER LA TEVA WEB?
1#Conéixer els tipus de keyword que existeixen:
- Genèriques: són les que tenen més volum de recerca però també les que són més difícils de posicionar per lo generals que són. Com pot ser casa, cotxe, gos ...
- Middle Tail: són termes compostos per dues paraules. L'ús d'aquestes acosta més el negoci al client però, per la mateixa raó d'abans i tot difícils de posicionar.
- Long Tail: aquestes últimes estan compostes per 3 o més paraules, sol ser la millor opció per establir les paraules clau per a una web.
2#Defineix quina és l'activitat del teu negoci
Per trobar bones paraules clau també has d'establir el focus del teu negoci, partint de quin és a qué vens. Fent aquest petit estudi et podran sortir algunes paraules clau relacionades amb el teu negoci. Per exemple, responent a la pregunta, "què vens?" Podem traure una long tail que posicionarà molt bé el teu negoci: "vestits de festa d'home".
3#Suggeriments de Google
Sempre pots recòrrer als suggeriments de Google. L'autocompletat que té Google pot donar-te idees brillants que podràs més tard utilitzar a la teva web.
4#Recerques relacionades
Una altra manera diferent d'aconseguir-les és amb les recerques relacionades. El footer de Google, les recomanacions que ens apareixen al final de la pàgina de Google ens permetrà trobar diferents tipus de keyword per al web.
5#Eines específiques
Utilitzar alguna de les eines específiques per buscar paraules clau. La més utilitzada sens dubte és la Keyword Planner Tool de Google. Aquesta no utilitza la funció d'autocompletar sinó que busca una connexió més intel·ligent. Aquí obtindràs paraules clau que s'agrupen per temes o context de recerca.
L'equip de Use It pot ajudar-te a posicionar la teva pàgina web i el teu negoci en primers llocs de cerca de Google. Vols saber més? Contacta'ns.