portada-incrementar-ventas-con-app

És possible incrementar les vendes del teu negoci amb una app?

10 març 2020
APP
5 min (535 paraules)

La resposta és sí. Les aplicacions mòbils poden ajudar-nos a vendre més, i fins i tot en algunes ocasions més que una pàgina web. La importància de la tecnologia en els negocis ha crescut en els últims anys, i en l'actualitat, la majoria d'empreses disposen d'apps perquè els seus usuaris realitzen compres de forma ràpida i senzilla.

EL TERME IN-APP FA REFERÈNCIA A LES COMPRES QUE ES REALITZEN A TRAVÉS D'UNA APP, I PERMET A LES APPS GRATUÏTES MONETITZAR EL SEU CONTINGUT I OBTENIR INGRESSOS.

Segons un article de Marketing4Commerce, el 21% de la població espanyola espera pagar amb el seu dispositiu mòbil diàriament en el 2020. Això es deu al fet que la tendència de pagament a través de mitjans digitals, com el telèfon intel·ligent o la tablet, està en augment i la confiança en aquesta forma de pagament també.

 

COM INCREMENTAR LES VENDES AMB UNA APP?

Davant d'aquesta situació, apostar per crear una app per al teu negoci i posteriorment promocionar-la és una aposta segura. A continuació, us deixem un seguit de recomanacions per a incrementar les vendes a través de la teva aplicació mòbil.

1#Notificacions Push per incitar a la compra
Les notificacions Push són ràpides, barates, directes i amb una taxa de conversió molt elevada. Pots fer-les servir per enviar ofertes, recordatoris, notícies rellevants ... Tenen una elevada capacitat de segmentació del públic, el que permet enviar notificacions als usuaris més adequats, optimitzant la despesa i taxa de conversió.

2#Fes recomanacions als teus usuaris per crear vendes addicionals i vendes creuades
Es tracta d'oferir recomanacions als usuaris, en funció dels seus interessos. És una opció molt eficaç, però malgrat això les empreses no li donen a l'importància que mereixen. Un clar exemple són les apps d'entrega de menjar a domicili amb missatges del tipus: Vols afegir un refresc a la teva comanda?

3#Bonificacions al descarregar l'app
Una de les formes d'atreure clients és donar-los bonificacions. Moltes empreses ofereixen un 10% de descompte en productes o serveis per als clients que instal·lin la seva aplicació. Aquesta estratègia no només impulsarà als clients a fer ús de la bonificació, sinó que també promourà la utilització de l'app.

4#Opcions per compartir contingut i productes
La teva app pot incloure una opció que permeti als usuaris compartir un producte o servei a través d'una publicació a les seves xarxes socials. Això et permetrà aprofitar les xarxes per trobar nous clients.

EL BOCA A BOCA A LES XARXES SOCIALS ÉS UNA OPCIÓ encertadíssima, I UNA APP ET PERMET MAXIMITZAR SEU ÚS.

5#E-mail màrqueting, fidelitza als teus clients amb deep links
Cal treure el màxim partit a tots els canals que tens al teu abast: social media, email màrqueting, compartir contingut, etc. No obstant, tots tenen alguna cosa en comú: poden millorar-se amb deep linking. També pots incloure un deep link a la teva landing page incrementant el trànsit de la teva app i com a conseqüència, les vendes. Es tracta de redireccionar a l'usuari fins a on nosaltres volem dins de la nostra app.

 

A Use It som experts en el disseny i desenvolupament d'apps, a més oferim serveis de posicionament i consultoria per millorar les vendes i fidelització dels usuaris. Vols saber-ne més? Parlem.