miniatura-landing-page

Landing page: que és i per a què s'utilitza

13 Juliol 2018
WEB
5 min (528 paraules)

Ja disposis o no de pàgina web, realitzar una *landing *page per a promocionar un servei concret o promoció és una gran opció per al teu negoci, empresa o marca. Ja que té una finalitat i estructura molt més simples i et permet centrar l'atenció de l'usuari. Vols saber més? Continua llegint.

 

QUÈ ÉS UNA LANDING PAGE?

Una *Landing *Page o pàgina d'aterratge és una web on se centra en promocionar un servei o producte específic, tenint com a objectiu principal l'anomenada a l'acció (*Call *to *action). Són molt utilitzades en campanyes de màrqueting, sobretot si volem estar ben posicionats respecte a la competència.

ENS AJUDA A CONVERTIR Als USUARIS, EN CLIENTS FINALS.

 

El gran avantatge que ofereixen les Landing Pages és la capacitat de dirigir a l'usuari a un lloc en el qual se li proveeix de la informació rellevant i necessària per a concretar la compra d'un producte o servei, en comptes de la pàgina web de l'empresa.

 

CARACTERÍSTIQUES

Tant si vols crear o identificar una Landing Pages, és important que tinguis en compte les característiques que a continuació et nomenem, ja que et permetran crear una Landing Page que sigui funcional i visualment atractiva.


1#Se centra en un objectiu
La pàgina ha de desenvolupar-se amb una fi clara i precisa. A més, en focalitzar el teu treball, obtindràs millors resultats i optimitzaràs les teves despeses.


2#Incorpora un títol fort i convincent
Est serà el punt de contacte inicial entre l'usuari i l'anomenada a l'acció. El visitant ha de sentir-se atret a primera vista, perquè no abandoni la pàgina abans de convertir-se en lead.


3#Inclou un CTA o call to action visible
Un bon anomenat a l'acció ha de ser vist sense necessitat que el visitant faci scroll o llisqui el dit per la pantalla del seu mòbil. A més, és important que les paraules emprades se seleccionin tenint en compte al públic objectiu.


4#Lliurament una proposta de valor
Qui deixi les seves dades, desitjarà alguna cosa a canvi; com un producte descargable, una oferta, algun servei de regal, etcètera. El principal és que l'usuari sàpiga que en subscriure's obtindrà un guany (per exemple, descomptes o promocions).


5#Té un disseny senzill i funcional
Ha de ser agradable a la vista, llegible i atractiva. Pot seguir l'estil gràfic de la teva empresa, per a així l'usuari identifiqui la teva imatge. Encara que mai permetis que el teu disseny li llevi protagonisme al CTE.


6#Sol·licita una quantitat adequada d'informació
Demana el just i necessari. Si només ocuparàs el nom i correu electrònic, no li facis perdre temps omplint un extens formulari. La teva pàgina d'aterratge ha de facilitar la tasca al visitant i no mantenir-lo per llargs minuts.

 

ALGUNS EXEMPLES 

I per a finalitzar el post, us deixem algunes captures de *Landing *Pages que hem dissenyat o que ens serveixen d'inspiració, així podreu veure l'estructura i característiques que us hem explicat. Estem segurs que us agradaran!

composicion-ejemplos-landing-page



FEM UNA LANDING PAGE?

Si desitges crear una *landing *page per a promocionar els teus nous productes o serveis, aquestes en el lloc ideal ja que podem ajudar-te. Contacta'ns! (això és un Call To Action)