portada-remarketing

Remarketing: què es i com funciona

6 agost 2019
MÀRKETING
4 min (553 paraules)

Segur que en més d'una ocasió has entrat en una ecommerce i més tard t'ha sortit publicitat (en vídeos, xarxes socials, etc.) sobre aquesta mateixa marca, oi? A aquesta estratègia de marketing en línia se li crida Remarketing i és una de les formes més efectives de generar vendes.  

 

QUÈ ÉS EL REMARKETING I COM FUNCIONA?

El remarketing és una forma d'arribar a persones que ja han interactuat amb el teu lloc web o aplicació mòbil. Et permet mostrar anuncis de forma estratègica mentre naveguen per Google o els seus llocs web associats i, d'aquesta manera, recordar-los que facin una compra o augmentar la presència de la teva marca.

GOOGLE ADS ÉS UNA DE LES PRINCIPALS OPCIONS PER FER REMARKETING EN EL MERCAT DIGITAL.

CARACTERÍSTIQUES I AVANTATGES

Tant si vols impulsar les vendes com augmentar el nombre d'usuaris registrats o promocionar la presència de la teva marca, el remarketing pot ser una bona tàctica en la teva estratègia de marketing digital. Aquestes són algunes de les seves característiques i avantatges:

1#Cobertura ràpida i segmentació
Pots mostrar els teus anuncis a persones que ja han interactuat amb la teva empresa en el precís instant en que busquen productes o serveis en un altre lloc.

2#Publicitat dirigida
Anuncis dels teus productes per a casos concrets. Per exemple, llistes de remarketing adreçada a les persones que han afegit algun producte a la cistella de la compra però no han realitzat cap transacció.

3#Cobertura a gran escala
Pots arribar als usuaris de les teves llistes de remarketing mentre naveguen per més de dos milions de llocs web i apps.

4#Preus competitius
Crear campanyes de remarketing d'alt rendiment que fan servir la funció de licitacions automàtiques. Aquest sistema de licitació en temps real calcula la licitació òptima per a la persona que veu el teu anunci i t'ajuda a guanyar la subhasta d'anuncis amb el millor preu possible.

5#Estadístiques de campanyes
Obtenció d'informes sobre el rendiment de les teves campanyes, on es mostren els teus anuncis i a quin preu.

 

Fuente: Google

 

TIPUS DE REMARKETING

El remarketing es pot dividir en diferents categories segons els recursos o aplicacions que se li dóna.

1#Remarketing estàndard
Mostra anuncis als usuaris que ja han visitat el teu lloc web o aplicació mentre naveguen per altres llocs i aplicacions de la Xarxa de Display.


2#Remarketing dinàmic
Optimitza els teus resultats amb el remàrqueting dinàmic, una estratègia excel·lent en què els anuncis inclouen els productes o serveis que els usuaris han visitat en el teu lloc web o app.

3#Llistes de remarketing per a anuncis recerca
Permeten mostrar anuncis a usuaris que ja han visitat el teu lloc web mentre fan cerques a Google després de sortir del teu lloc.

4#Remarketing de vídeo
Permet mostrar anuncis als usuaris que han interactuat amb els teus vídeos o amb el teu canal de Youtube mentre fan servir Youtube i veuen vídeos, llocs web i aplicacions de la Xarxa de Display.

5#Remarketing per llista de clients
Amb la segmentació per llista de clients, pots pujar les llistes d'informació de contacte que els teus clients t'han proporcionat. Quan aquests usuaris inicien sessió a Google, pots mostrar-los anuncis en diferents productes de Google.

 

Vols saber més sobre el remarketing en general o algun tipus en concret? Contacta'ns, te aconsejaremos para incorporar tu estrategia de remarketing en tu plan de marketing digital.