Tots i totes sabem que el màrqueting digital és una de les principals eines per arribar i atraure al nostre públic objectiu, però de vegades aquest no és suficient. Participar amb la nostra empresa o negoci en una fira o congrés pot aportar grans beneficis i avantatges per millorar la nostra posició, i convertir-nos en líders de el sector.
CAL AVALUAR MOLT BÉ LA RELACIÓ COST-BENEFICI.
QUÈ BENEFICIS ET POT APORTAR?
A continuació us donem algunes raons, en forma d'avantatges i beneficis per a la teva empresa, que t'ajudaran a decidir-te per participar i muntar un estand:
1#Públic objectiu i aliances comercials
Les fires comercials solen ser temàtiques, i per tant, els assistents i altres expositors seran persones a les que els interessa el sector i les quines poden ser clients potencials o aliances comercials per a la teva empresa.
2#Cal destacar davant la competència i guanyar visibilitat
Amb un estand atractiu, informació actualitzada, un guió comercial, novetats de el sector i promocions cridaneres aconseguiràs destacar per sobre de la teva competència i tindràs una millor acceptació per part de públic.
3#Reforçar la teva imatge de marca
És molt important que la teva marca estigui ben visible en la major quantitat d'esdeveniments possibles, ja que això donarà popularitat, et relacionaran fàcilment amb les necessitats de el sector, i podràs alimentar el valor de la teva marca.
4#Abastar noves zones comercials
En el cas d'empreses d'àmbit local, regional o en una delimitada zona, el fet de muntar un estand en una fira en una altra zona pot iniciar un procés de desenvolupament de l'activitat comercial en aquesta zona.
5#Aconseguir mencions en premsa
Moltes fires tenen seguiment per part de la premsa a causa de l'interès que desperten, el fet de formar part d'ella pot reportarte mencions en aquests mitjans de comunicació, entrevistes, etc i així aconseguir promocionar i publicitar la teva empresa o negoci.
6#Potencia la teva assistència en xarxes socials corporatives
El fet de difondre fotos del teu estand, vídeos, publicacions, etc ... En la teva web o xarxes socials, et aportessin un valor afegit de cara als teus seguidors, ja que aconseguiràs que et relacionin amb una fira de el sector.
POSSIBLES DESAVANTATGES DE PARTICIPAR EN UNA FIRA
Però participar amb un estand en una fira i congrés pot tenir també certs desavantatges si no es planifica de forma correcta.
1#Gastar-se més del previst
Participar en una fira implica una certa inversió de diners per dedicar-lo a lloguer de l'espai, materials promocionals, refrigeris, mostres, fullets, imprevistos ... I altres despeses que poden sumar més que el pla inicial. Per això cal fer un pressupost inicial i cenyir-se a ell.
2#Dedicar molt de temps
Perquè els resultats en una exposició siguin els esperats, cal dedicar temps abans, durant i després de la fira. Assegura't de tenir-lo per no desaprofitar l'esforç.
3#No totes les fires són iguals
Abans d'anar a una fira cal investigar el mercat i analitzar el perfil i quantitat de visitants esperats, trajectòria, costos, difusió, etc.
LA NOSTRA EXPERIÈNCIA EN ESHOW
Per acabar aquest article, volem explicar-vos que tal va ser la nostra experiència en la eShow, la fira més important d'Apps, Programari, Innovació tecnològica i màrqueting digital que es va realitzar aquesta setmana a Barcelona. Va durar dos dies en els quals van passar més de 12.100 professionals i visitants, 350 speakers i 130 expositors.
Aquesta va ser la primera ocasió en què participàvem a la eShow i va ser una experiència genial que ens va permetre generar networking i possibles aliances comercials amb altres empreses i negocis, i on vam aconseguir promocionar els nostres serveis i donar a conèixer la tecnologia Beacon per la qual apostem en Use It.
Vols saber més sobre els serveis que presentem a la eShow? Posa't en contacte amb nosaltres, estarem encantats de formar part del teu projecte.