Use It programa per a l'empresa Progrés seva web corporativa i una app, que permet programar i gestionar el reg de qualsevol finca que tingui l'usuari des del seu terminal mòbil.
INTRODUCCIÓ
Progrés és una empresa amb més de 35 anys d'experiència i que està situada prop de Lleida. El seu objectiu social és el de dissenyar, fabricar i comercialitzar equips i sistemes electrònics per a l'agricultura i la ramaderia, mitjançant l'ús de tecnologia de creació pròpia. En el seu temps d'història han creat 82 innovacions agrónicas enfocades a la programació per a la fertirrigació agrícola i altres controls de l'aigua. En aquest projecte es realitza un programari que permet controlar i gestionar de forma unificada tots els productes de l'empresa.
GESTIÓ A DISTÀNCIA GRÀCIES A AGRÓNIC APP
L'app permet donar d'alta equips de l'empresa i gestionar-los a través del telèfon intel·ligent. Entre les seves funcionalitats cal destacar les següents: consultar informació detallada de l'estat de programes, parcel·les, fertilitzants, etc. , Visualitzar l'historial dels acumulats diaris de sectors i sensors connectats, registre d'esdeveniments i anomalies que han ocorregut en els equips, notificacions per avisar de registres importants i consultar informes gràfics dels sensors i sectors.
L'aplicació mòbil també permet realitzar ordres manuals a distància, des iniciar o aturar de manera directa equips, deixar fora de servei o suspendre programes, sectors, condicionants, neubulizaciones i l'equip en general.
OFERIR EINES SOFTWARE DE GESTIÓ I CONTROL PROPIS PER ALS PRODUCTES D'UNA EMPRESA, AJUDA A MILLORAR LA FIDELITZACIÓ DELS CLIENTS.
WEB CORPORATIVA I INFORMATIVA
En la fase de programació web, es va aplicar el disseny estàtic proporcionat i se li van afegir efectes i elements dinàmics per generar una web més atractiva, entre ells es van incloure sliders automàtics, hovers senzills, vídeos vinculats a plataformes externes, visualització de productes en 360º i pàgines de detall amb àncores per millorar la navegació.
Un dels apartats més destacats del web és el d'atenció a client, on tenint en compte els serveis i productes que ofereix l'empresa, l'usuari i / o client pot trobar documentació i manuals sobre els equips, un apartat de FAQs (preguntes més freqüents), videotutorials i un formulari de contacte per a sol·licituds de reparació d'equips.
Vols millorar les eines que ofereix la teva empresa als clients?